ش. آذر ۱۶ام, ۱۳۹۸

فایل لیست

دانلود تحقیق مقاله پاورپوینت پروژه پایان نامه رساله

آموزش گوگل آنالیتیکس

آموزش گوگل آنالیتیکس

آموزش گوگل آنالیتیکس

نوع دوره: دوره آموزش کامل گوگل آنالیتیکس بصورت غیرحضوری و به صورت ویدئوی آموزشی

فرمت فایل‌ های پکیج آموزشی: فایل‌های ویدئویی با فرمت MP4 + پنج دستورالعمل در قالب فایل PDF

مدت زمان آموزش: در حدود ۷ ساعت ویدئوی آموزشی

مناسب برای : صاحبان کسب و کار اینترنتی ، بازاریابان دیجیتال و کارشناسان بازاریابی اینترنتی ، وب مستران و مدیران وب سایت ها ، افرادی که به دنبال جذب پروژه در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال هستند.

آموزش گوگل آنالیتیکس با ۲۹ درس تصویری و ۵ فایل دستورالعمل – در آموزش گوگل آنالیتیکس به صورت کاملا مفصل درباره تمامی بخش های گوگل آنالیتیکس صحبت کرده ایم. در این آموزش بخش به بخش به صورت تصویری و عملی شما را با امکانات مختلف گوگل آنالیتیکس آشنا می‌کنیم. در هر بخش از آموزش ابتدا به توضیح و بیان مفاهیم پرداخته و سپس به صورت کاملا عملی بخش مربوطه در گوگل آنالیتیکس را به شما آموزش می‌دهیم. در مورد اطلاعات و چگونگی جمع آوری آن‌ها صحبت خواهیم کرد. به شما خواهیم گفت چطور می‌توانید از این اطلاعات برای افزایش فروش و درآمد خود استفاده کنید. گوگل آنالیتیکس ابزاری عالی برای تحلیل رفتار کاربران سایت تان است. با استفاده از آن می‌توانید دقیقا بفهمید که چه اتفاقی در سایت شما رخ می‌دهد. مثال‌های زیر فقط بخشی کوچک از امکانات گوگل آنالیتیکس هستند.

مخاطبان چطور سایت شما را پیدا می‌کنند؟
چه کانال هایی بیش ترین میزان ورودی برای سایت شما را دارند؟
می‌توانید دقیقا بفهمید مخاطبان از چه بخش هایی از سایت خارج می‌شوند و نقاط خروج سایت تان کدامند.
اولین برخورد مخاطبان با چه بخش هایی از سایت شماست.
این افراد چه صفحاتی را بیش تر می‌بینند
مخاطبان شما از چه صفحاتی بیش تر خارج می‌شوند
چند درصد آن‌ها اطلاعات محصولات شما را می‌بینند
چند نفر محصولات شما را به سبد خریدشان اضافه می کنند؟
جایگاه محصولات تان و چیدمان آن‌ها در فروشگاه اینترنتی تان، چه تاثیری در افزایش فروش آن‌ها دارد
چه طور می‌توانید اثربخشی تبلیغات خود را اندازه گیری کنید؟
قبل از فروش چه اتفاقی برای کاربران سایت شما می‌افتد
و ده ها مورد دیگر

مجددا بیان می‌کنیم که این اطلاعات فقط بخش کوچکی از اطلاعاتی است که شما می‌توانید از گوگل آنالیتیکس کسب کنید. در آموزش گوگل آنالیتیکس در مورد تمامی این اطلاعات و روش‌های به دست آوردن این اطلاعات صحبت کرده‌ایم. همچنین به شما گفته ایم که چطور این داده ها را تحلیل کنید تا بتوانید برنامه‌ای برای افزایش فروش تهیه کنید.

چرا تحلیل کاربران سایت مهم است؟

طی سال ها تجربه در حوزه آموزش و مشاوره بازاریابی اینترنتی، به این نتیجه رسیده ایم که اکثر کسب و کارها فقط روی جذب مخاطب تمرکز می‌کنند. بیش تر آن‌ها هزینه‌ی زیادی را صرف تبلیغات اینترنتی می‌کنند بدون این که پس از اجرای تبلیغ، آن را ارزیابی کنند. این کسب و کارها هر زمان هم که بخواهند درآمد بیش تری کسب کنند، هزینه‌ی تبلیغات خود را افزایش می‌دهند. خیلی از اوقات نیز فقط روی سئو تمرکز می‌کنند و تلاش می‌کنند با افزایش ترافیک سایت، درآمد خود را افزایش دهند. درست است که ترافیک و مخاطب زیاد، یکی از عوامل اساسی در موفقیت است. اما اگر ندانید این ترافیک در سایت شما چه رفتاری انجام می‌دهد، نمی‌توانید فروش خوبی داشته باشید. در بسیاری از موارد، بخش زیادی از این ترافیک به یک یا دو دلیل، بدون انجام خرید سایت را ترک می‌کنند. رویکرد کسب و کارها این است که هزینه تبلیغات خود را بیش تر کنند. درست است که با بیش تر کردن هزینه تبلیغات، فروش بیش تری خواهید داشت. اما این فروش بسیار کمتر از مقداری است که می‌تواند باشد. شما در حال پر کردن یک کوزه ترک خورده هستید. هر چقدر که آب بیش‌تری هم در آن بریزید، باز بخش زیادی از این آب از بین خواهد رفت. در آموزش گوگل آنالیتیکس به صورت کامل در مورد روش های تحلیل کاربران سایت تان صحبت خواهیم کرد. ما به صورت تصویری و عملی به شما آموزش می‌دهیم که چطور می‌توانید ترافیک سایت تان را مانیتور کنید. ما به شما یاد می‌دهیم که ترک کوزه را شناسایی و آن را درست کنید. یکی از اصول مهم در تبلیغات، اندازه گیری اثربخشی تبلیغات است. شما باید دقیقا بدانید که چه قدر بابت تبلیغات هزینه کرده اید و چه قدر فروش بابت این تبلیغ ایجاد شده است. در صورتی که بازگشت سرمایه‌ی شما مثبت باشد، قطعا تمایل خواهید داشت که این تبلیغ را مجددا تکرار کنید (با این فرض که در بار دوم نیز اثربخشی بار اول را خواهد داشت). در بسیاری از اوقات تعداد تکرار یک تبلیغ، دقیقا به همین صورت مشخص می‌شود. یعنی ما تبلیغ را تا زمانی ادامه می‌دهیم که نرخ بازگشت سرمایه ما مثبت باشد. اندازه گیری میزان اثربخشی تبلیغات، یکی از اصول مهم در بازاریابی اینترنتی است. گاهی از اوقات شما بین انتخاب چند رسانه برای تبلیغات شک دارید. هر کدام از آن‌ها طرح های مختلفی را به شما پیشنهاد می‌کنند. شما باید بتوانید اثربخشی این تبلیغات را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بفهمید کدام رسانه برای کسب و کار شما مناسب تر است. در بسیاری از اوقات ما تبلیغات را در یک مقیاس کوچک تر در رسانه های مختلف اجرا می‌کنیم و سپس نتایج حاصله را تحلیل می‌کنیم. تحلیل این نتایج برنامه‌ی ما را مشخص می‌کند و به ما می‌گوید که باید بیش ترین هزینه تبلیغاتی خود را در کدام رسانه صرف کنیم. در آموزش کامل گوگل آنالیتکس به صورت کاملا مفصل درباره‌ی این سناریو با شما صحبت کرده‌ایم. به شما گفته ایم که چطور می‌توانید با گوگل آنالیتیکس بین طرح های مختلف تبلیغاتی تمایز قائل شوید. به شما گفته‌ایم که چطور می‌توانید یک هفته یا ۱۰ روز پس از اتمام تبلیغات، اثربخشی تبلیغات را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین به شما آموزش داده ایم که چطور می‌توانید به صورت کاملا دقیق فهمید که تبلیغ در هر رسانه چه میزان فروش برای شما ایجاد کرده است. گوگل آنالیتیکس بسیار فراتر از چیزی است که بتوانید فکر کنید. در گوگل آنالیتیکس بسیاری از امکانات به صورت پیش‌فرض غیرفعال هستند. این غیرفعال بودن به این دلیل است که به صورت پیش‌فرض گوگل آنالیتیکس نمی‌تواند یک سری از وقایع را روی سایت شما تشخیص دهد. برای فعال سازی این بخش‌ها نیاز است که شما کارهای اضافه‌ای را روی سایت تان انجام دهید. به علاوه باید به صورت دستی این تنظیمات را در گوگل آنالیتیکس فعال کنید. در آموزش گوگل آنالیتیکس به صورت کامل در مورد این تنظیمات صحبت کرده ایم. در هر بخش از این تنظیمات به شما گفته‌ایم که این تنظیمات به چه هدفی است و چه کاربری دارد. همچنین چگونگی فعال سازی آن روی گوگل آنالیتیکس را نیز بیان کرده ایم. به علاوه در مورد تغییراتی که باید روی سایت تان انجام دهید نیز به شما آموزش داده ایم. ۵ دستور العمل در کنار این آموزش قرار دارند که مربوط به این تنظیمات می‌باشند. با استفاده از این دستورالعمل ها شما می‌توانید تنظیمات مورد نیاز را روی سایت تان پیاده‌سازی و اجرا کنید. با پیاده‌سازی این دستور العمل ها و فعال سازی این امکانات، شما به گونه‌ای متفاوت از سایر رقبا از گوگل آنالیتیکس استفاده می‌کنید. شما اطلاعاتی را می‌بینید که آن‌ها حتی دانش فعال سازی آن را ندارند چه برسد به تحلیل و استفاده از آن‌ها در جهت افزایش فروش و گسترس کسب و کار. بسیاری از کسب و کارها در دنیای بازاریابی اینترنتی غرق شده اند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا توصیه‌هایی که در اینترنت وجود دارد را روی وب سایت شان پیاده‌سازی کنند. در مورد اهمیت شبکه‌های اجتماعی شنیده‌اند و می‌خواهند که از آن‌ها برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنند. زمان زیادی را صرف تولید محتوا می‌کنند و تلاش دارند که جایگاه مناسبی در نتایج جستجو داشته باشند. تمامی این کارها درست و خوب است. اما نکته اساسی این است که یک کسب و کار چقدر مبتنی بر استراتژی و برنامه حرکت می‌کند؟ الزاماً انجام کارهای خوب منجر به گرفتن نتیجه نمی‌شود. بسیاری از کسب و کارها تبدیل به ماشین‌های در چاله افتاده ای شده‌اند که از هر طرف به یک سمتی کشیده می‌شوند. شاید افرادی که تلاش در بیرون کشیدن ماشین دارند، انرژی زیادی صرف کنند اما در نهایت ماشین جابجا نخواهد شد. مگر زمانی که تمامی این انرژی‌ها هدفمند و در یک جهت باشد. در آموزش گوگل آنالیتیکس به شما می‌گوییم که چطور می‌توانیم اهداف کسب و کار خود را به صورت کمی و قابل اندازه‌گیری در گوگل آنالیتیکس تعریف کنید. به شما آموزش می‌دهیم که چطور اهداف کلی خود (مثل افزایش فروش، دیدن بیش‌تر اطلاعات محصولات و …) را به صورت کمی و عددی در گوگل آنالیتیکس تعریف کنید. تعریف این اهداف به صورت کمی به شما امکان می‌دهد که وقوع یا عدم وقوع آن‌ها را اندازه‌گیری کنید. با اندازه‌گیری وقوع این اهداف است که می‌توانید بفهمید آیا انجام تغییر الف، منجر به بهبود کسب و کار شما خواهد شد و یا خیر؟ با اندازه‌گیری این اهداف است که می‌توانید بفهمید آیا درج تبلیغ در وب سایت الف منجر به برآورده شدن اهداف شما خواهد شد یا درج تبلیغ در سایت ب! بدون تعریف این اهداف و اندازه‌گیری آن‌ها، کسب و کار شما نیز مانند یک ماشین در چاله خواهد بود. تلاش زیادی خواهید کرد اما درجا خواهید زد.

فهرست موارد دوره آموزش گوگل آنالیتیکس :

بخش ۱) معرفی گوگل آنالیتیکس و نصب و راه اندازی

درس ۱) معرفی دوره

درس ۲) گوگل آنالیتیکس چیست؟

درس ۳) نصب و راه اندازی گوگل آنالیتیکس روی سایت

بخش ۲) آشنایی با بخش‌های مختلف داشبورد آنالیتیکس

درس ۴) داشبورد گوگل آنالیتیکس و بخش‌های مختلف داشبورد

درس ۵) بخش مخاطبان در آنالیتیکس و تحلیل مخاطبان سایت

درس ۶) معرفی تعاریف و واژه‌های مورد استفاده در آنالیتیکس

بخش ۳) شناسایی کانال‌های ورودی به سایت و تحلیل رفتار کاربران

درس ۷) جذب مخاطبان – بررسی کانال‌های ورودی سایت و تعداد مخاطبان هر کانال

درس ۸) تحلیل کابران و آنالیز محتواهای سایت و عملکرد هر یک

بخش ۴) بهبود سرعت سایت و شناسایی جستجوهای داخلی

درس ۹) سرعت سایت و عملکرد سرعت سایت

درس ۱۰) بخش جستجو در سایت و شناسایی جستجوهای کاربران در سایت

بخش ۵) رویدادها و تعریف آن‌ها در گوگل آنالیتیکس

درس ۱۱) رخدادها در آنالیتیکس و تعریف رویداد در سایت

درس ۱۲) معرفی گوگل اپتیمایز

بخش ۶) تبدیل و اندازه‌گیری نرخ تبدیل در آنالیتیکس

درس ۱۳) مفهوم تبدیل و اندازه‌گیری نرخ تبدیل در آنالیتیکس

درس ۱۴) تعریف هدف در آنالیتیکس و اندازه‌گیری تعداد محقق شدن اهداف

بخش ۷) قیف فروش و تعریف و اندازه‌گیری آن در آنالیتیکس

درس ۱۵) پشت صحنه یک خرید اینترنتی

درس ۱۶) قیف فروش در بازاریابی

درس ۱۷) بیشینه سازی خروجی قیف

درس ۱۸) تعریف قیف فروش در آنالیتیکس

درس ۱۹) تحلیل رفتار کاربر

درس ۲۰) بهینه سازی قیف در گوگل آنالیتیکس

درس ۲۱) جریان اهداف در آنالیتیکس

بخش ۸) فعال سازی Ecommerce در آنالیتیکس و اندازه‌گیری خرید کاربران و سفارش‌ها

درس ۲۲) معرفی بخش e commerce در آنالیتیکس

درس ۲۳) فعال سازی e commerce در آنالیتیکس

درس ۲۴) رفتار خرید و تحلیل رفتار خرید کاربران

بخش ۹) بازاریابی داخلی و تحلیل چیدمان محصولات در آنالیتیکس

درس ۲۵) اندازه‌گیری عمل‌کرد محصولات و فروش آن‌ها در آنالیتیکس

درس ۲۶) عمل‌کرد لیست های محصولات

درس ۲۷) بازاریابی داخلی و پروموشن‌های داخلی

بخش ۱۰) قیف‌های چند کاناله و بررسی انواع attribution در آنالیتیکس

درس ۲۸) قیف هایی چند ورودی

درس ۲۹) مفهوم attribution و مدل‌های موجود در آنالیتیکس

مشاهده فایل