د. آذر ۱۸ام, ۱۳۹۸

فایل لیست

دانلود تحقیق مقاله پاورپوینت پروژه پایان نامه رساله

پروژه بررسی پارامترهای مختلف در بهینه سازی آئرودینامیکی ایرفویل با روش مکش – دمش هوا

پروژه بررسی پارامترهای مختلف در بهينه سازی آئروديناميکی ايرفويل با روش مکش - دمش هوا

پروژه بررسی پارامترهای مختلف در بهینه سازی آئرودینامیکی ایرفویل با روش مکش – دمش هوا

در میان تمام انواع کنترل جریان، می­توان به کنترل جدایش، که در گذر تاریخ به کنترل لایه مرزی (BLC) مشهور است، به عنوان یکی از قدیمی­ ترین و اقتصادی ­ترین مورد در صنعت هوایی اشاره کرد. هدف کنترل جدایش در ایرفویل رسیدن به لیفت بالا و درگ پایین است. در این پروژه به بهینه­ سازی آئرودینامیکی ایرفویل می­پردازیم. ابتدا در فصل دوم به جمع ­آوری داده­های مطروحه در این زمینه می­پردازیم. تاکید جمع ­آوری اطلاعات بر روی سه چیز است: نگاه به تئوری کنترل جریان مخصوصاً آنهایی که با ایرفویل درگیر هستند، آزمایش کنترل جریان در دینامیک سیالات محاسباتی و مرور الگوریتم ژنتیک و کاربردهای متنوع آن در مطالعات کنترل. سپس در فصل سوم شبکه مورد بررسی را تولید می­کنیم. در فصل چهارم گام­ها و تنظیمات مختلف نرم­افزار فلوئنت را ذکر می­کنیم. در فصل پنجم نیز نتایج ذکر خواهند شد. در این فصل به ۶ مورد زیر که پارامترهای مختلف در بهینه ­سازی ایرفویل هستند، خواهیم پرداخت.:

ایرفویل بدون اثرات مکش-دمش
اثر محل دمش-مکش
اثر زاویه دمش نسبت به افق
اثر قدرت دمش-مکش
اثر زاویه حمله
اثر مدل توربولانس استفاده شده در حل

در فصل نهایی نیز نتیجه ­گیری از نتایج آمده است. در پایان نیز مروری بر توربولانس و الگوریتم ژنتیک خواهیم داشت.

مشاهده فایل